Welcome to our website !

Nagy problémák!

By 4:21

Most egy kihívással jelentkezem,mivel még mindig nem vagyok kész a másik bejegyzésemmel,mert össze vissza "photoshoppolok" a Gombi bejegyzéshez,így addig hogy ne szenvedjezek hiányt ezzel jelentkezem! Könyvmolyként sok "próblémám" merül fel,nem is tudjátok milyen nagy problémák ezek,amiket én drámaian élek meg , a szüleim pedig csak a szemüket forgatják mikor előállok ezekkel! Nos lásssuk is.





1.
Amikor nincs elég könyv

Nálam elég gyakran előfordul hogy,elfogynak a könyveim,
így amiket begyűjtöttem,szomorúan gyugtázom hogy mindent elolvastam.
Egyszer írhatna valaki olyan könyvet ,vagy olyan gyorsan ami az olvasási morálomnak megfelel.




2.
Van könyv,de most nem akarom ezt!

Na,igen én elég hisztis vagyok ilyen téren,ha egy regény nagyon tetszik,és vége
akkor úgy érzem hogy,nekem most ez még kell
és ha nem kapom meg a folytatást ,kirobban a III.Világháború.
Hiába,van mondjuk nálam olvasatlan könyv,ami ráadásul jó is,szenvedek vele.
És mint egy kis ovodás megsértődve "félredobom" és úgy viselkedem mintha a világegyetem összesködütt volna ellenem.



3.
Nincs kávé!

Ez a legveszélyesebb,mikor nincs kávé,ki tud kávé nélkül olvasni,de most komolyan?

4.
Kedvenc karaktered,nem főszereplő!
Tudom ez nem egy olyan eget rengető probléma,de kérem szépen minek is írnak akkor ilyen karakterek,ha csak cseppegtetnek belőle pár cseppet ,aztán elvárják hogy ne száradj ki.
(Tudom hülye hasonlat) Ja és Team Kingsley Edge! Kérem,akarom,szeretném,meg stb adjatok nekem egy francia szexkazánt!



5.
Anya

Félre ne értsetek,imádom az anyukámat!
Csak hogy Ő is szeret olvasni,és egy ízlésünk van,köszönhetően hogy elég fiatalos így mindent elolvass.
Így mikor nekem is kéne egy könyv,meg neki is ,plusz ugyanaz ,nála köt ki és én úgy várom azt a könyvet,mintha egy kicseszett megjelenésre várnék!

6.
Apa
Szerintem ezt mindenki ismeri,neki mindig akkor kell valami amikor te olvasol,és háromszor is vissza kell menned ,mert még mindig kell neki valami! (Téged is imádlak apa!)


 7.

Megjelenésre várva! (Megbolondulsz)
Személy szerint én már megint várok egy könyvet,és nem bírok magammal,nem vagyok hajlandó mást olvasni nekem az kell ,most ! És hol van még a megjelenés? Mit csonálok addig? Most így kibe legyek "szerelmes" ?!!!




You Might Also Like

0 megjegyzés